HTML

Sztárok testközelben

Autogrammgyűjtőként olyan híres emberekkel találkoztam, akikről csak álmodoznak rajongók milliói világszerte. Hogy milyenek is valójában? Mennyire igazak a médiában megjelent hírek? Ezekre próbálok választ adni saját tapasztalataim alapjám.

Friss topikok

  • dvb: Szia Andyka elég sokat nyomoztam utánad mire megtaláltalak,a segítséged szeretném kérni én nem v... (2009.04.20. 00:18) Kylie Minogue

Linkblog

Archívum

Kylie Minogue

2008.05.16. 13:12 | andyka77 | 3 komment

Végre, megjött hozzánk Kylie!!! Már nagyon vártam. Tudtam, kedves lány, hisz 2 évvel ezelőtt már összefutottunk vele Bécsben. Akkor elámultam a koncertjén és utána rövid kepesztés után sikerült a találkozás is a hotel előtt. Furcsa sztori volt. A hatalmas menedzsere szinte a hónalja alá kapta Kylie-t és úgy próbálta becsempészni a hotelajtón. Mielőtt belépett volna, odaszóltam neki: "Kylie, Magyarországról jöttünk, csak azért, hogy találkozhassunk veled!" Erre visszanézett rám, majd elvette a felé nyújtott filcemet és aláírta a képemet. Majd még adott vagy 2 autogramot és beslisszolt a hotelbe. Szóval, abszolút kellemes emlék maradt meg róla és ennek hatására, már rettentően vártuk, hogy megérkezzen Pestre. Sokáig nem is tudtuk, mikor jön és mivel, minden megoldás számításba került. Szerda 23 órakor aztán kaptam a telefont, szedjem össze magam, mert éjfélkor landol a gép. Mint hülye, úgy rohantam Budafokról a belváros felé, ahol aztán összeszedtek a barátok és repültünk a reptér felé. Ott már volt néhány fotós és tévés. Éjfélkor aztán tényleg kilibbent a picike énekesnő és igazán bájos volt. Ahogy jött felém le a lépcsőn, megcsúszott és majdnem leesett. Gyorsan nyújtottam felé a kezem, hogy elkapjam és ekkor született az a kép, amin olyan, mintha meg akarnám kérni a kezét. Lejött, elvette a képeket a kezemből és aláírta őket. Igaz, én csak 1 autogramot szerettem volna, de mind a hármat aláírta. Végig mosolygott és gyönyörű volt! Nem látszott rajta, hogy előtte nem sokkal 2 órás koncertet nyomott le. Kifogástalan smink, semmi ránc, vagy fáradtság és csinos ruha. Mintha csak vacsizni jött volna. Mondtam neki, örülünk hogy ismét itt van Pesten, amire rám nézett, még jobban mosolygott és megköszönte. Hát elállt a szavam! Nem vagyok Kylie-rajongó, de kedvelem a dalait, sőt ezt az új albumot egyenesen imádom. Elvarázsolt már megint ez az apróság! Szerettem volna közös képet is vele, amibe bele is egyezett, de a szemét testőre állandóan nyomta lefelé a kezemet..... Aztán fél kézzel csináltam egy képet rólunk, hát elég bizarra sikerült... De legalább valami. Másnak ilyen sincs:) Aztán még válaszolt a tévések kérdéseire és beszállt a kocsiba és a hotelbe hajtott. Ott aztán elszabadultak az indulatok és lehajtott a garázsba. Szóval nekünk szerencsénk volt ott a reptéren.

Másnap meló után félhullán még kimentem a hotelhez, hátha alá tudom íratni a közösnek mondott képeimet. 14 órára beszéltük meg a többiekkel, 14.30-ra oda is értem. Alig csókoltam végig a barátokat, amikor kijött drága Kylie-nk és végigírta a sort. Majd integetett mindenkinek, beszállt a kocsiba és elment. Kb. 5 perc alatt megvolt a az aláírt fotó. Hát, hiába, aki tud, az tud!:) Ez volt az egyetlen alakalom, amikor nem a garázson át közlekedett. Köszönöm Kylie, édes vagy igazán!!!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://sztarelet.blog.hu/api/trackback/id/tr32472430

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

avassi 2009.03.27. 21:43:01

Szija Andyka77!

Szeretnék kérdezni töled valamit.

Én itt vagyok Londonban.És lesz Pink koncert május 1,2 és 4.én.
Szeretném megkérdezni hogy mit csináljak, mert szeretnék egy autogrammot meg egy fényképet töle de gözöm nincs hogy hogyan...
Kérlek segíts.
Elöre is köszi

andyka77 2009.04.01. 11:47:02

Szia avassi,

London sajnos nemolyan egyszerű, mint Magyarország, igaz ott minden órára jut annyi sztár, mint itt egy évre.... Sajnos Pinkkel csak itthon találkoztam, semmilyen külföldi tapasztalatom nincs vele. Amikor Londonban vagyok, találomra szoktam menni egy-két hotelhez és pár étteremhez. Szerencsére ha vhol sztár lelhető fel, tucatjával ácsorognak ott a paparazzik. Ajánlanám, hogy nézz körül a Hyde Park környékén lévő hotelekben (Dorchester, Hilton Park Lane, Berkeley, Claridge's, Lanesborough, Mandarin- bár ez a Harrods-nál van,...). Én ezeknél találkoztam olyan sztárokkal, mint Michael Jackson, Julio Iglesias, Diana Ross, James Brown, Bon Jovi. Amit még érdemes megnézni, az a luxus éttermek - Ivy, Nobu és a Cipriani.
Sajnos csak tippeket tudok adni, de remélem ügyes leszel és ha talizol vele tudósíts kérlek, hol és hogyan sikerült.
Azt azért még hozzátenném, hogy ne várj túl sokat ettől a találkozástól, Pink nem a legkedvesebb sztár.......... És akkor még elég enyhén fogalmaztam........

Üdv, Andyka

dvb 2009.04.20. 00:18:05

Szia Andyka elég sokat nyomoztam utánad mire megtaláltalak,a segítséged szeretném kérni én nem vagyok profi autogram vadász mint te vagy a többiek de a lényeg jön Bp re a Milan és azon belül D. Beckham . Nagyon nagy rajongója vagyok és 1 álmom válna valóra ha te vagy bárki tudna segíteni nekem, h 1 autogramot kaphassak tőle. Ha te vagy bárki tudna segíteni kérem jelezze a maybach27@freemail.hu-n köszönöm !
süti beállítások módosítása