HTML

Sztárok testközelben

Autogrammgyűjtőként olyan híres emberekkel találkoztam, akikről csak álmodoznak rajongók milliói világszerte. Hogy milyenek is valójában? Mennyire igazak a médiában megjelent hírek? Ezekre próbálok választ adni saját tapasztalataim alapjám.

Friss topikok

  • dvb: Szia Andyka elég sokat nyomoztam utánad mire megtaláltalak,a segítséged szeretném kérni én nem v... (2009.04.20. 00:18) Kylie Minogue

Linkblog

Archívum

Bevezető

2008.05.08. 15:57 | andyka77 | Szólj hozzá!

Hello Mindenki!

Gyerekkorom óta gyűjtöm az autogramokat, rengeteg sztárral találkoztam már. Más egy idő után kinövi ezt a hobbit, nálam fordítva volt. Egyre inkább elhatalmasodott rajtam ez a mánia. Ne nézzetek hülyének, mert azért nem olyan egyszerű dolog ám ez! Az autogramgyűjtés egy társasjáték, ahogy egyik barátnőm találóan megjegyezte: adott egy sztár, akit "el kell kapni". Vannak biztonságiak, rendőrök, szállodák, repülők, buszok, helyszínek. Kit kell keresni? Hol van? Hogy lehet odaférkőzni hozzá? És akkor még vannak a rajongók, akiket meg kell előzni. Ja, és persze a média - nehogy már előbb jelenjen meg valamelyik újságban a tartózkodási hely, minthogy mi elkaptuk! Aki előbb odaér, annak van nagyobb esélye arra, hogy nyer. Nyer egy találkozást, autogramot, közös képet.

Milliók vannak a világon, akik mindent megadnának, hogy az imádott énekesükkel, színészükkel, akármilyen híres emberrel találkozhassanak. Mégis csupán a média által sugallt egyéniséget ismerik. Kisgyerekként sokszor gondolkodtam azon, milyen lehet az életben Madonna, vagy akár Michael Jackson. A sok hír misztifikálja a sztárokat, már-már többméter magas, jóságos, vagy éppen undok mesebeli lényeknek képzelhetnénk őket. Én mindig is kiváncsi voltam arra, milyenek igazából - a külsejük és a belső tulajdonságaik egyaránt. Márpedig ezek csak akkor ismerhetőek meg, ha személyesen megtapasztalom. Így mikor Pestre kerültem egyetemre, már semmi nem tudott megakadályozni abban, hogy találkozzam azokkal, akiket eddig csak a tévéből és az újságból ismertem. Annyi mindenkivel hozott össze a sors, olyan sok tapasztalatot szereztem, gondoltam épp itt az ideje, hogy leírjam, mire számíthat az, aki találkozni akar hírességekkel. Ezek nem előre megrendezett jelenetek voltak, nem a médiának szóltak, hanem nekem, nekünk "rajongóknak". Azért teszem idézőjelbe a rajongó szót, mert én nem vagyok rajongó. Általában nem rajongásból megyek oda valakihez, hanem autogramgyűjtés miatt. Ha még szeretem is azt a sztárt, akivel találkozom, az már csak hab a tortán:)

Előre szeretném jelezni, ezek az én és a barátaim tapasztalatai. Leírom a jót is és a rosszat is. Abszolút szubjektív, ugyanakkor tényeken alapuló minden beszámoló, így ne tartsatok seggfejnek, ha más véleményen vagytok... Remélem jól fogtok szórakozni, üdv Nektek,

Andyka

A bejegyzés trackback címe:

https://sztarelet.blog.hu/api/trackback/id/tr49460035

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása